- Aktualizováno: 3. 5. 2008 14:01
INFORMACE POSKYTOVANÉ PACIENTŮM A ZDRAVOTNICKÝM PRACOVNÍKŮM
A) Informace o právech a nárocích v souvislosti s využitím přeshraniční zdravotní péče v členském státě, zejména pokud jde o:
- pravidla a podmínky pro náhradu nákladů v souladu s čl. 7 odst. 6 Směrnice,
- postupy pro uplatňování a určování těchto nároků,
- postupy pro odvolání a nápravu, má-li pacient za to, že jeho práva nebyla dodržena, v souladu s článkem 9 Směrnice.
INFORMACE POSKYTOVANÉ PACIENTŮM
B) Důležité informace o standardech a pokynech uvedených v článku 4 odst. 1 písm. b) Směrnice, tj. o:
- standardech a pokynech o kvalitě a bezpečnosti stanovených členským státem, v němž je zdravotní péče poskytována, včetně ustanovení o dozoru a hodnocení poskytovatelů zdravotní péče,
- informace o poskytovatelích zdravotní péče, na které se tyto standardy a pokyny vztahují - na žádost.
(částečně zde)
C) Informace o oprávnění konkrétního poskytovatele poskytovat služby nebo o případných omezeních jeho praxe.
D) Informace o přístupnosti nemocnic pro osoby se zdravotním postižením.
E) Kontaktní údaje vnitrostátních kontaktních míst v jiných členských státech.
.