Jste zde: Home Uncategorised Veřejná zakázka - 15.4.2011

Název zakázky: Vývoj, implementace, provozování a podpora Access Point - přístupového místa ČR do Evropské architektury pro výměnu standardizovaných zpráv v oblasti dávek v nemoci a mateřství

Druh zadávacího řízení: otevřené řízení (§ 27)

Datum uveřejnění na Centrální adrese: 15.4.2010

Evidenční číslo uveřejnění na Centrální adrese: 60057826

Předpokládaný finanční objem:  20.000.000 Kč bez DPH

Předpokládaná smluvní doba zakázky: 70 měsíců

Termín vyzvednutí Zadávací dokumentace: 30.05.2011

Místo vyzvednutí Zadávací dokumentace: Centrum mezistátních úhrad. Praha 3, Nám. Winstona Churchilla 1800/2, PSČ 113 59

Zadávací dokumentace ke stažení:* -není k dispozici-

Lhůta žádosti o dodatečné informace: -neuvedeno-

Způsob žádosti o dodatečné informace: -neuvedeno-

Lhůta pro podání nabídky: 30.05.2011 14:00

Datum otevíraní obálek: 31.5.2011

Místo a doba otevíraní obálek: Praha 3, Nám. Winstona Churchilla 1800/2, PSČ 113 59, 10:00

Stav plnění: smlouva uzavřena

Vítězný uchazeč: AQUASOFT spol. s r.o. a STYRAX, a.s. (podali společnou nabídku dle ust. § 69 odst. 4 ZVZ)

Sjednaná cena bez DPH: 16.306.000 Kč

Smlouva: o dodávce a servisní

Kontaktní informace

Kompletní kontakty naleznete zde!
Kancelář zdravotního pojištění, Praha 3, Žižkov, nám. W. Churchilla 1800/2, PSČ 130 00, Tel: +420 236 033 411, IČ: 70938393
Email: info @ kancelarzp.cz ; www: http://www.kancelarzp.cz/; Datová schránka: 939ut2i